D-Day

Imorgon är det dags för avfärd - klockan 6:30 avgår planet som ska föra mig från Arlanda, Sverige, till Paris, Frankrike. Därefter flyger jag vidare till Atlanta och sedan till Ecuadors huvudstad Quito.
Med mig på resan har jag 2 svenska tjejer som är lika taggade som mig på att resa iväg, och med mer erfarenhet av att resa runt i världen, vilket känns betryggande.

För tillfället försöker jag packa den 70L väska som ska bli min trogne följeslagar på min färd genom Ecuador, och jag måste erkänna att det går trögt. Ändå har jag i flera veckor gått över packningen igen och igen för att försöka få med allt som jag kan tänkas behöva. Självklart vet jag att jag kommer glömma något eller ta med något onödigt, men det är ju en del i att resa på egen hand för första gången..

Nej, nu ska jag packa vidare och hoppas på det bästa, nästa gång jag skriver är det kanske från ett varmare land?

<3
Sofie




Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu har jag Sydamerika bloggar att följa!

Lycka till och vinka när du är i Paris!

Btw; imorgon ska jag äta middag med Ola :)

2009-02-19 @ 16:06:34
URL: http://sunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0