fortsattning foljer snart...

Hej igen!
Nu har jag bara sprungit in pa ett internetcafe efter middagen och har inte med mig min dagbok sa det far vanta med en utforlig berattelse tills jag har den med mig.

Just nu ar jag i vilket fall i Cuenca, som sags ar en av de finaste staderna i Ecuador, och har alltsa lamnat montanita med bad surf och sol bakom mig. Vi akte tidigt tidigt pa lordag morgon (5:30) och kom fram i cuenca pa em. Dagen efter akte vi till Vilcabamba som ar kand for att folket dar lever valdigt lange. Resan tog ca 6h och resten av  dagen/kvallen tog vi det lugnt. Mandagen var det uteritt i det underbara landskapet - verkligen jattehaftigt! Tisdagen var det vila, och idag sa har vi spenderat dagen med att sitta i buss tillbaka till cuenca igen, och pga problem med vagarna blev det ytterligare ca 8h. You never know i ecuador.

Hoppas ni har det bra darhemma sa kommer ett langre inlagg nar jag har mer tid!
kramar
Sofie

Kommentarer
Postat av: farmor o janne

kommer inte fram på telefon men

GRATTIS PÅ 19-ÅRSDAGEN

LÄNGTAR EFTER DIG

KRAM FARMOR OCH JANNE

2009-03-26 @ 16:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0